Bättre samtal för contact centret Säljarna på ditt contact center är ditt varumärkes frontlinje. Jabra BIZ 2300 garanterar att varje kundsamtal ger kunden en bra upplevelse av varumärket. Det nya trådbundna headsetet har HD Voice/bredbandsljud och högklassig bullerdämpning.
Håll säljarna på ditt contact center nöjda Jabra BIZ 2300 för contact centers kombinerar en lätt men ändå hållbar konstruktion med en diskret,professionell och skandinavisk design. Jabra BIZ 2300 ser bra ut och är utformad för enkel daglig hantering. Det är ett headset som är designat för att vara bekvämt under hela dagen.
Contact center-headsetet som är byggd för att hålla Jabra BIZ 2300 är byggd med den totala ägandekostnaden i åtanke. Utöver slitstark mikrofonarm som kan roteras 360˚ och kevlarförstärkt sladd,är Jabra BIZ 2300 byggd för att även vara slitstark i contact center med högt tempo..
Ett UC-headset med reglage på sladden för användarvänlig samtalshantering Jabra BIZ 2300 är ett UC-headset med användarvänlig samtalskontroll på sladden för ökad bekvämlighet och produktivitet. Tydliga knappar med LED-indikatorer gör det lätt för användaren att besvara/ avsluta samtal,parkera samtal,ställa in hörlursvolym eller stänga av mikrofon. Alla knappar kan dessutom programmeras av användaren.
Allmänt Typ av produkt Headset Vikt 68 g Rekommenderad användning Telefon Lokalisering Storbritannien,EMEA
Hörlurar Hörlursmodell Supraaural Anslutningsteknik Kabelansluten Tillgänglig mikrofon Ja Ljudutgångsläge Stereo